vrijdag, juli 1

Back at it again

Hi everyone!

It's been a long time huh? Mijn laatste post was in oktober geloof ik. Ik heb echt nog 70 conceptartikelen, wie weet dat ik die in de zomervakantie online gooi. Maar nu zit ik hier, aan mijn vertrouwde bureautje op een site waar ik lang niet meer ben geweest? Vandaag, precies vandaag, is mijn favoriete maand ever: JULI. Mijn verjaardagsmaand, begin van de zomervakantie en vooral de zomer -wait, waar is dat zomerweer eigenlijk? Nog maar andere halve week dat ik kan zeggen dat ik vijftien jaar ben. Mijn toetsweek is voorbij, en ik heb deze week iets onwijs leuks gekocht: een nieuwe telefoon! De iPhone SE om precies te zijn. YES, zo blij ermee. :) Natuurlijk voor alle safety en om vervelende probleempjes te voorkomen heb ik al meteen een hoesje en extra oplader weten te regelen? Met de geweldigste timing ever, mocht ik bij hun wat spulletjes voor mijn (nieuwe!) telefoon uitkiezen, zo onwijs handig. Hoesjes Outlet heeft een enorm uitgebreid assortiment. Op de oplader en het hoesje na heb ik nu ook iets wat ik nog nooit eerder had:

















namelijk een: dock! Dat zijn van die vierkante 'blokjes' waarin je je telefoon kan zetten zodat 'ie lekker rechtop staat en ook nog eens kan opladen. Verder heb ik gekozen voor dit doorzichtige hoesje, ik wilde heel graag een doorzichtige omdat je daar doorheen de mooie rosé gouden kleur kan bewonderen. Natuurlijk is een extra kabel ook belangrijk, je weet maar nooit wanneer die van nu het begeeft. Super handig natuurlijk. Maar wat heeft Didem tegenwoordig eigenlijk op haar telefoon staan? Om eerlijk te zijn, niet eens zo veel.


  • Spotify: dit spreekt wel voor zich.
  • De gewoonlijke social media: Instagram & Snapchat.
  • Whatsapp: tja. wie heeft dat tegenwoordig nou niet?
  • Running: ik probeer er een gewoonte van te maken om drie keer in de week te gaan hardlopen, en ben een week geleden begonnen. 
  • Magister: maar die verwijder ik weer als dit jaar officieel voorbij is.
  • Aura library: deze is voor de mediatheek op school, maar die gaat binnenkort ook lekker weg. 
  • Google Maps: voor die momenten dat je dacht juist te fietsen en toch verkeerd fiets. ;-)
  • Onedrive: hiermee zet ik mijn foto's meteen op mijn computer, raad ik echt heel erg aan wat het bespaart zoveel ruimte op je telefoon!
  • 9292: hopelijk ga ik veel avontuurtjes in de zomer beleven, deze app is ten minste al een goed begin.
  • Wattpad: hier schrijven mensen zelf verhalen op, heerlijk als je net wakker wordt of naar bed gaat en lekker op je telefoon kan lezen.

En that's it! Like I said, ik heb helemaal niet zoveel apps op mijn telefoon staan. En hoe voelt dat dan, een nieuwe telefoon? Héérlijk! Echt ik keek vooral erg uit naar de betere camerakwaliteit en het kunnen inloggen met je vinger, hehe. Als je op zoek bent naar accessoires voor je telefoon, kan ik Hoesjes Outlet erg aanraden: groot assortiment, betrouwbaar en snelle levering. Wat wil je nog meer? Iedereen die nog wat toetsen maken moet: succes, you can do it! En verder een hele fijne vakantie allemaal.


Liefs,
Didem



4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer een blogpostje online hebt gezet :) iPhone 6 is zooo chill, vooral de fotokwaliteit, luv it! veel plezier ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof dat je een nieuwe telefoon hebt en die telefoon accessoires heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo grappig ik heb precies dezelfde telefoon gekregen en ik wilde er ook een artikel over schrijven haha, leuk artikel!♥

    BeantwoordenVerwijderen