zondag, juli 5

Freedom is finally here

Heeeey guys, whatsuppp? Okay, ik heb echt heel lang -bijna een maand- niet geschreven en ben blij dat ik nu weer de tijd heb om dat wel te doen. In mijn laatste artikel kon je ook lezen dat ik toetsweek had en al iets langer van tevoren zou stoppen met het schrijven van artikelen, omdat ik me 100% op mijn toetsweek wilde concentreren. Gelukkig heb ik toen ook echt keihard gewerkt, en kan ik nu trots zeggen dat ik zonder enige onvoldoendes over ben naar 4vwo. :) Ik had eigenlijk donderdag al vakantie, maar omdat het zo warm was ben ik wezen zwemmen en wilde ik toen nog even niet meteen achter m'n laptop gaan zitten om te schrijven. Ook niet te vergeten, aan het einde zit er nog een hele leuke playlist bij om de vakantie lekker mee te starten, enjoy! 






Toen mijn laatste twee toetsen dinsdag voorbij waren, ging ik met mijn vriendin Laurien eerst even naar mijn huis om een shortje aan te doen - damn, wat was het toen al warm - en daarna gingen we de stad in. Ik heb ein-de-lijk (ik wil hem al zo'n 15 maanden) een (ripped) boyfriendbroek gekocht, yes! Ook heb ik een super leuk bomber jacket gekocht en als kers op de taart hele schattige en vrolijke ijsjes sokken. Oh, en natuurlijk hebben we ook nog een swirl gehaald, liefduuh. 



Om de (hete) dag af te sluiten ging ik nog even zwemmen met mijn broers, oehh heerlijk die afkoeling! Heel veel mensen waren ook nog aan het roeien, wat mij ook wel leuk leek om te doen (in de buurt zit zo'n bedrijf waar je dat kan doen). De playlist die ik dit weekend veel luister is Acoustic Covers of Popular Songs met allemaal akoestische covers van hits van het afgelopen jaar, heel leuk om te luisteren.

Ik wens iedereen een héle fijne vakantie, geniet ervan, rust, relax, ontspan en doe je ding! Ga je naar het buitenland? Let me know, dat vind ik heel leuk om te lezen. :) Oh, en niet te vergeten #happy4thofjuly!


Heel veel liefs,
Didem

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen