maandag, mei 4

Recept - Spice Cake Mix

Vakantie betekent vaak ook lekker eten, uit de winkel of zelf gemaakt het kan allemaal. Dat van mij zit er iets tussen in. De Plus had begin dit jaar zo'n actie met gratis boodschappen. In dit pakket zat dus ook een kant-en-klaar Honey Spice Cake mix, oftewel honing kruidcake mix. Je hoeft niet veel te doen, maar ik vond het toch wel leuk om even te delen, enjoy 





Daar begon ik dan, met m'n lekkere kopje Green Tea Cranberry en de benodigdheden. Zoals ik al zei hoef je echt bijna niets te doen, je haalt als eerst 40 gram boter uit de koelkast om hem op kamertemperatuur te laten komen, dan doe je de boter in een kommetje en voeg je 200 ml melk, 1 ei en de mix toe. Ik heb de honing weggelaten, aangezien ik niet van honing houd (het wordt dus een gewone kruidcake).  
En hij is klaar, yay! Eettip: het is een héérlijke combi als je er kwark en iets van fruit aan toevoegt (ik heb het liefst aardbeien, yum!).



Lots of love,

Didem



2 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit zeg! Lijkt me heel lekker met die aardbeien :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er echt heerlijk uit! En ik vind het zo leuk dat het vakantie is! Helaas moet ik over 4 dagen alweer naar school. De zomervakantie komt wel steeds dichterbij! Liefs, Naomi

    BeantwoordenVerwijderen