woensdag, mei 27

Gave update: mijn Nikon D3200

Hello y'all! Vandaag deel ik iets héél erg leuks, want ik heb mijn camera binnen. Ik heb hem al een paar weekjes binnen, maar wilde nog even wachten tot mijn moeder weer terug zou zijn (ze was op vakantie). Er was namelijk een paar weken geleden een hele leuke actie bij de Mediamarkt, waarbij je de Nikon D3200, de standaard 18 55 mm lens en ook de 50 200 mm lens kreeg, echt hartstikke gaaf allemaal! Dus ik heb nu eindelijk mijn spiegelreflexcamera plus twee lenzen waar ik echt onwijs blij mee ben :). 



Ik vind het zo leuk dat ik nu gewoon foto's kan maken, en ook echt tevreden kan zijn met de kwaliteit. En ik kan ook al lekker gaan afwisselen omdat ik twee lenzen heb (leuk pluspunt). Het enige nadeel is dat ik nog geen cameratas heb, dus ik zal vooral dichtbij huis blijven, en niet echt steden verkennen. Maar ik wil zo'n tas natuurlijk zo snel mogelijk hebben, dus ik zal in de zomer waarschijnlijk  wel steden en plekken gaan verkennen. Oh, en ps, jullie kunnen ergens deze week een artikel verwachten met foto's die ik hiermee heb gemaakt. Ze zijn nog niet heel mooi, maar het was even spelen en het zijn de eerste foto's die ik heb gemaakt. En ik wil ook heel graag professionele lampen hebben, maar dat is ook nog even sparen aangezien ik het liefste zo snel mogelijk een tas wil hebben.

Oh, en btw, dit is mijn vijftigste gepubliceerde artikel, hiep hiep hoera!


Lots of love,
Didem.


2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf :-D Nikon is echt heel erg fijn! Gefeliciteerd met je 50e gepubliceerde artikel! Goed bezig.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie camera<3 Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's die je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen