vrijdag, mei 8

Cadeautip - Posters.nl

Hellooo, hoe gaat het daar? Hebben jullie nu ook vakantie? Ik in ieder geval wel, en ik ben ook echt optimaal aan het genieten en ontspannen. Ik ben 5 mei naar het bevrijdingsfestival in Wageningen geweest, want daar wordt het heel groot gevierd, echt héél groot. Het was heel leuk en ze hadden echt iets van 6 podia door de stad verspreidt met allemaal verschillende artiesten. Maar genoeg over mij, vandaag heb ik wat leuke cadeautips voor jullie met Posters.nl. Enjoy!

Posters.nl is een hele leuke site met heel veel verschillende dingen, waaronder natuurlijk posters. Posters van zangers en zangeressen, bands, voetbalteams, films, topografische kaarten en ga zo maar door. Ook hebben ze lijstjes waarin je de posters kan ophangen, muurstickers, vlaggen en nog andere dingen. Zelf heb ik een mooie poster mogen uitzoeken en een wissellijst.


Zoals je ziet heb ik een prachtige, witte houten lijst en een poster van de band 5 Seconds Of Summer (bekend van het nummer You Look So Perfect, Amnesia). Ik ga deze poster hier niet indoen, maar ik twijfel tussen een paar die ik er wel in ga doen, misschien wordt het wel een foto. Zoals je op de derde foto ziet, hebben ze een handig zwart 'omhulseltje' om de hoeken gedaan, voor extra bescherming. Ze hebben dus heel veel verschillende leuke dingen op hun site, en je kan er niet alleen voor jezelf, maar ook voor iemand anders een heel leuk cadeau vinden. Je kan een account aanmaken, maar dat is niet verplicht voor als je iets wilt bestellen. 


- dit is een gesponsord artikel


Lots of love,

Didem



8 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik zou er zelf een mooie tekst of quote indoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ook om kaartjes of tekeningen in te doen! leuke blog heb je :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zeker leuk :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Misschien hebben ze er ook wel een poster van Ariana Grande, dus ik ga zeker even kijken;) <3

    BeantwoordenVerwijderen