dinsdag, april 28

Tv-tip: Harry Potter

Heyhey, vandaag een klein, maar hopelijk handig, artikel. Ik keek gister toen ik klaar was met even in de gids of er iets leuks was op de tv. Toen ik zag dat Harry Potter deel één om half negen begon wist ik wel wat ik ging kijken. Ik heb Harry Potter deel 1 al vaker gezien, maar bijna altijd niet helemaal, want toen was ik nog jong en moest ik al naar bed (de film duurde tot half twaalf). Ik kon gister zo genieten van de film. Hoe leuk het is gemaakt, hoe origineel het is bedacht en hoe schattig Harry, Ron en Hermelien toen waren.


Het leuke is dus (en dat verraadt de titel ook wel een klein beetje) dat het vanavond weer is. Ik zag gister toen de film net weer was begonnen na een reclame bovenaan het scherm dat het Harry Potter week is op Veronica, yes! Waarschijnlijk heb je deel één ook wel (vaak) gezien, maar vanavond gaan we dus lekker verder met deel twee.

Wat vind jij van Harry Potter, en heb jij alle films al gezien?


Liefs,
Didem.

6 opmerkingen:

  1. Ik hou van Harry Potter en heb toevallig alle delen ook al gezien. Deel één heb ik al echt heel vaak gekeken, maar waarschijnlijk zit ik vanavond toch voor de tv.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo slecht.. ik heb maar een deel van Harry Potter gezien oops! En dat terwijl ik het wel super super leuk vond.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb serieus nog nooit een volledige Harry Potter film gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt dol op Harry Potter! Elke keer al de film is afgelon baal ik dat het maar een verhaal is, want ik wil ook graag naar Zweinstein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh ik hou van HP. Ik ben zo'n type dat toch nog stiekem hoopte dat ze die ene brief kreeg waarin stond dat ze naar Hogwarts mocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze allemaal al 10000 keer gezien. Zalig gewoon! x

    BeantwoordenVerwijderen