dinsdag, april 7

Bureau inspiration

Room diyRoom decor✔️

Hi there! Vandaag op de planning: wat heerlijke inspiratie voor je bureau. Als ik door mijn dashboard ga op Pinterest, Weheartit of Tumblr  zit er heel vaak wel een room inspiration foto tussen, vaak van iemands bed maar ook het bureau. En nu is je bureau natuurlijk best wel een belangrijke plek, je werkt er immers aan. Dus had ik lekker zin om even wat foto's met jullie te delen. 

 Untitled | via Tumblr    Heart Means Everything 

Quiet companyUntitled

decor roombeautiful | via Tumblr

Inspire ❤️   Tumblr

En dat was hem dan weer, hopelijk vonden jullie het leuk en voelen jullie je weer een beetje geïnspireerd! 


Love,
Didem.

9 opmerkingen:

  1. Wat mooie inspiratie plaatjes! Zo'n bureau zou ik ook wel willen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk zelf echt teveel naar dit soort dingen op We Heart it, bureaus, kamers, bedden. Ik denk er altijd aan hoe mijn kamer er zo uit zou zien haha. Je hebt leuke afbeeldingen bij elkaar gezocht<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk, ik wilde dat ik zo’n leuk bureau had, maar die van mij ligt altijd zo vol met rotzooi dat ik er niet eens normaal aan kan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt top uit :-D Ik heb zelf niet echt een bureau waar ik aan werk, ik werk altijd aan de eettafel hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik moet echt een keer mn bureau een makeover geven, nu is het gewoon een huge mess! liefs

    BeantwoordenVerwijderen