zondag, maart 15

Terugflits naar die leuke hits

Hii! Vandaag heb ik een soort 'terugflits' (volgens mij is het niet eens een woord) naar oude hits. Ik kijk dus graag filmpjes dat kan variĆ«ren tot talentenjachten, covers, grappige/populaire filmpjes en ook oude hits. Vandaag wat oude nummers die ik echt geweldig vind. Have fun!




Remember Rehab? Tjaa, dat is alweer zo'n 8 jaar oud (like whuut). Dit nummer is van Rihanna en Justin Timberlake, voor de paar die dit nog niet wisten, en wat zijn ze toch uitgegroeid tot grote sterren! Ze verdienen het beide, ik vind dat ze geweldige en prachtige stemmen hebben.


Dit vind ik zo'n geweldig nummer, ik luister hem nog steeds erg vaak en ken de tekst uit m'n hoofd. Ik heb het dus over So Sick van Ne-Yo. 


Dit is ook weer even een tijdje geleden (5 jaar) maar ik herinner het nog wel erg van de basisschool. Morning After Dark, van Timbaland feat Nelly Furtado en SoShy. Kennen jullie hem nog? Het was heel grappig, want ik had nog heel vaag een klein beeld van de muziek video, erg leuk.


Een topnummer van een topvrouw, ik heb het over Shakira en haar Hips Don't Lie tophit. Geweldig nummer, vroeger een altijd gebleven. het heeft ook heel wat prijzen gewonnen, wat ik ook verdiend vind. 


Weer zo'n geweldige vrouw met een geweldige vrouw met geweldige nummers op haar naam staan waarvan veel enorme hits zijn geworden (denk aan Fallin', If I Ain't Got You, Girl On Fire etc.). Deze keer heb ik gekozen voor het nummer No One, dat ook al weer zo'n 6 jaar bestaat.


En, kennen jullie dit nummer nog? Ook een nummer dat het erg heeft gedaan in de toplijsten. Ik heb het over Bleeding Love van Leona Lewis, zodra ik dit weer hoorde had ik het meteen weer in m'n hoofd met de tekst enzo. 


Het is dat ik dit nummer toevallig tegenkwam, anders was ik hem vergeten. Maar wie kent dit niet? Het is niet zo dat ik dit vaak heb gegoogled vroeger, maar ik ken wel nog het refrein dus ik zal het wel vaak gehoord hebben op de radio. Unwritten van Natasha Bedingfield heb ik het over. 


Ja weet je, als je het hebt over oude hits moet Madonna wel langs komen, eigenlijk vind ik alleen nog het refrein echt leuk. Maar ik vind het wel leuk om trends van nu terug te zien in de muziek video, denk aan sportieve kniekousen met 2 strepen aan de bovenkant, skater skirts etc. Dit is Hung Up!


Aah dit vind ik wel weer een heel erg leuk nummer, dit is No Air van Jordin Sparks en Chris Brown. Voor ik weer de videoclip zag herinnerde ik me de video al weer helemaal, Jordin daar zo in dat raam (throwback feelings you know). 


En de bloedmooie Cheryl Cole staat ook in deze lijst, met haar (sexy) hit Fight For This Love, vind hem nog steeds leuk om naar te luisteren! 


En hier hebben we het welbekende nummer Just A Dream van Nelly, het leuke vind ik, dat ik het nummer pas kende door de hele beroemde cover ervan.


Ja dit, dit is denk ik mijn favoriet. Ik word er gewoon helemaal vrolijk van. Vrolijk van het nummer Hey Ya! van Outkast (Andree 3000 en Big Boi). 

Dit was hem voor vandaag, maar misschien komt er wel eens een vervolg, want ik heb erg genoten van het opzoeken van oude nummers en dit artikel schrijven. 
*Alle afbeeldingen zijn  afkomstig van Wikipedia.


Love,
Didem.

3 opmerkingen:

  1. Jouw smaak is echt precies hetzelfde als de mijne <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rehab vind ik echt een tof nummer. Ik wist niet dat hij al 8 jaar oud was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kenze allemaal niet, haha. Waarschijnlijk ben ik te jong :)

    BeantwoordenVerwijderen