zondag, maart 29

Geweldige talentenjacht filmpjes - groepen

Hi there, omdat ik dus gek ben op het kijken van zangfilmpjes op youtube, is hier weer een deel in de 'geweldige talentenjacht filmpjes' categorie, namelijk de groepen. Ik moet toegeven, ze zijn vaak een stukje minder goed, maar wel leuk om de kijken of het krijgt een andere wending. Luisteren jullie mee..?


  • Beatz it is. Dit zijn drie meiden met een hele leuke stijl vind ik, I mean look at their clothes! Ze heten van links naar rechts Tayla, Elishia en Brooke. Daar is hun naam Beatz op gebaseerd. Hun auditie is heel erg leuk, heel vrolijk en mooi samen! Ze kunnen ook onwijs goed dansen, en hier is de link naar hun youtubekanaal.
  • Fortunate, vier jongens die al eerder hadden meegedaan maar nu weer een geweldig optreden geven met het nummer This Love van Maroon 5. Dus hier zijn ze dan.
  • En hier hebben we de vier meiden van Paris Inc, ze hebben elkaar ontmoet op een zangkamp of iets dergelijks, en ze hebben allemaal een mooie enn eigen stem. Klik hier voor hun auditie.
  • Wat een topauditie is dit zeg, echt een amazing performance, ze hebben ook de jury erg enthousiast weten te maken met hun talent(en). Ik heb het hier over Straight Up! Klik hier voor hun auditie. Ook is het leuke dat het meisje zeg maar de leider is, erg leuk, omdat ze natuurlijk het enige meisje is.
  • Ja ja, hier hebben we de kampioenen van X Factor USA 2013, ik heb het natuurlijk over Alex en Sierra, het liefdeskoppel dat een hele leuke auditie hebben met het nummer Toxic en hun eigen draai eraan. Klik hier voor hun auditie.
  • En dan als laatste Aknu, drie broers die het liedje Valerie hebben gekozen, want zo heet hun moeder. Simon is in het begin niet de aardigste, maar wacht maar tot die beentjes beginnen, wauw echt incredible! Klik hier voor hun auditie.

Dat was hem voor vandaag, Hope y'all enjoyed it!


Love,
Didem.

2 opmerkingen:

  1. Ik kende ze nog niet, maar ik ga ze zeker eens opzoeken! Dit soort artikelen vind ik echt heel leuk om te lezen<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk inderdaad! De meeste kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen