zondag, maart 1

Challenge #4 Lezen (Is Slimmer Worden)

Hi there! Vandaag is het 1 maart, en dus weer tijd voor een challenge, ja ja wij gaan weer lezen! 
♡ Fashion is my passion ♡

Zegt jullie Nederlands leraar ook heel vaak dat als je elke dag een half uur fictie wordt je zo'n 1000 nieuwe woorden per jaar leert en je studieresultaten hoger en beter worden? Bij mij heel vaak. Daarom wil ik vanaf vandaag écht minstens elke dag een half uur lezen. Dat lukt mij niet zomaar, maar ik heb zo mijn tip(s). 

Ik heb het al vaker geprobeerd, maar om echt vol te houden lukt het niet. En als ik dan weer na een half jaar in de zomervakantie eindelijk weer 's een boek lees, ben ik weer enthousiast over het lezen maar kan ik het gewoon niet volhouden om steeds naar de bieb te gaan en elke dag te lezen. Maar sinds deze vakantie wel, yes! Het belangrijkste is namelijk dat je gemotiveerd blijft om door te lezen, maar ook om steeds naar de bieb te gaan, en dan moet je het weer op tijd inleveren of verlengen en ja, dat is gewoon wat teveel gedoe en vaak heb ik er ook geen tijd voor. Maar wie zegt dat je per se naar de bieb moet of een boek moet kopen als je wilt lezen? Ik niet in ieder geval. 

Even eerst snel de tips/ideeën op een rijtje: 

1. Fanfictie telt ook (hell yeah!).
2. Kennen jullie Wattpad? Het is echt heel chill!
3. Niet gemotiveerd genoeg? Na het volgen van 'HotDudesReading' wel!

Smile

Mijn vriendin die veel (héél veel) op Wattpad zit, vroeg aan mijn lerares of fanfictie ook telde, en ja het telt! Ik lees sinds deze vakantie (minstens!) een half uur per dag tot nu toe vooral fanfiction via de app Wattpad. Daar schrijven mensen zelf hun eigen verhalen, echt heel leuk! Je hebt ook heel veel cate-gorieën dus ik er genoeg bij en voor ieder wat wils. 

*Bronnen afbeelding is Weheartit.

Dus laten we allemaal snel gaan lezen en ook (nog) slimmer worden!


Love,
Didem.

2 opmerkingen:

  1. Haha ik lees al zoveel voor m'n studie, geen tijd om in m'n vrije tijd nog te lezen... xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind lezen wel heel erg leuk, alleen ik heb al zo veel om te doen dat ik er helaas bijna nooit tijd voor heb.. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen