woensdag, februari 18

Liebster award


Hii! Om meteen to the point te komen; ik ben genomineerd voor de Liebster Award door Art Cook Read Repeat, heel erg bedankt ik vind het echt heel leuk ♥ 

Als ik het goed begrijp zijn er dus een paar dingen die ik moet doen:
♥ Degene die mij heeft genomineerd bedanken (done).
♥ De 11 vragen beantwoorden die zijn gemaakt voor mij (en wat anderen).
♥ 11 facts over mezelf (sorry dit doe ik niet (mag dat wel, iets overslaan?, want ik heb al een random facts blog (klik hier) dus ja.
♥ En een nieuwe lijst met 11 nieuwe vragen maken voor de mensen die ik ga nomineren.
♥ Oh, en natuurlijk andere mensen nomineren, dat moet tussen de 5 en 11 mensen zijn.

Okay, dus eerst de vragen die zijn gemaakt voor mij: 
1. Waarom ben je je blog begonnen?
Omdat ik schrijven erg leuk vind en geniet van het bloggen.
2. Welke beroemdheid zou je willen zijn voor één dag en waarom?
Oehh moeilijke (maar erg leuke), ik denk Nina Dobrev, ze is een prachtige en leuke meid, heeft leuke vrienden (Chase van Gossip Girl) en ik zou dolgraag op de set van The Vampire Diaries willen zijn. 
3. Wat is je favoriete boek?
Dat is Thirteen Reasons Why van Jay Asher,  hier heb ik ook al eerder over geschreven.
4. Wat is je favoriete tv-serie?
The Vampire Diaries, ik vind heel veel leuk, maar dit is wel echt mijn favoriet.
5. Wat is je favoriete film?
If I Stay, en hierr zullen jullie nog wel een keer wat over gaan lezen (hint hint).
6. Welke plek zou je sowieso bezoeken in je leven?
Hollywood, het liefste met vrienden, jaa dat lijkt mij zo gaaf!
7.In welk land zou je willen wonen?
Geen idee, misschien Amerika, maar Engeland vind ik ook leuk.
8. Wat is je lievelingseten?
Iets van een mix met koek en chocolade is altijd goed :).
9. Één ding van je bucketlist?
Naar Amerika gaan.
10. Wat is je droombaan?
Fulltime bloggen wil ik het liefst.
11. 3 dingen van je bucketlist?
Het Noorderlicht zien, skydiven, alle plekken van Home Alone bezoeken (net zoals vraag 9, naar Amerika gaan en dan zoiets als dit doen lijkt me echt gaaf).

Ik nomineer:
-Just A Blog By Naomi (heeft het al gedaan en heeft mij toen ook genomineerd, oeps.. ik had dit al soort van geschreven voordat ik dat had gezien dus ik houd me nu even vast aan het officiële, maar jij ook erg bedankt Naomi ).
-Lovexbug

En dan mijn vragen voor jullie:
1. Hoe lang blog je al?
2. Is dit je eerste blog/site?
3. Hoe zie je jezelf over 5 jaar?

4. Wat is je grootste angst?
5. Wat is/was/word je eerste (bij)baantje?
6. Wie is je grote voorbeeld als je kijkt naar beroemdheden?
7. Van wie was je eerste concert?
8. En naar wie zou je nu heel graag heen willen gaan of ga je binnenkort heen?
9. Wat is je lievelingsfilm uit 2014?
10. Welke serie volg je nu op dit moment? (Als het er meerdere zijn, dan je favoriet van dit moment).
11. Wie is je (beroemde) bloggervoorbeeld?


Love,
Didem.

5 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je genomineerd bent, gefeliciteerd! :-) Leuk om ook al jouw antwoorden te lezen op de vragen!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen:) Heel lief dat je me ook genomineerd hebt haha.

    Liefs<3

    BeantwoordenVerwijderen