zondag, februari 22

Die ene aflevering

Hey iedereen, alles goed? Hier wel cause ik heb -eeeeindelijk- vakantie en doe echt helemaal niks behalve op m'n laptop zitten en hier en daar wat opruimen. Volgende week ga ik al weer naar die uitwisseling in Duitsland -waar ik al eerder over had verteld- en ik heb dus eigenlijk 2 weken geen (echt) school. Ik heb namelijk nog geen idee wat de plannen zijn in Duitsland, maar het is sowieso al leuker dan gewoon hier naar school gaan. 

bron
Ik kan ook echt niet wachten tot het zomer is. Ik ben namelijk een echt zomerpersoon en ik vind de kou maar niks. Iedereen is dan zo van 'nou ja toch, we hadden afgelopen week zulk lekker weer' en dat weet ik dan ook wel, maar als ik eerlijk moet zijn. We hebben weer is de zon en blauwe lucht gezien maar dat betekent niet dat het al lente is, laat staan zomer *snik snik*. Dus ik wil best optimistisch zijn, maar nu word dat hem gewoon even niet. Maar ja, ik kijk dus heel erg uit naar de zomer en kan echt niet wachten. Heb vandaag ook de laatste kerst/winter winter kamer accessoires opgeruimd, zodat mijn kamer ook alvast een beetje summerproof wordt. 




Gisteren heb ik heerlijk veel tijd doorgebracht op mijn computer (tbh, ik ben niet eens buiten geweest, oeps..) en heb ik vooral genoten van films een series. Omdat ik best wel veel series kijk ben ik bij de meeste dingen al helemaal bij (PLL, TVD, Awkward, Faking It etc.) en bij Pretty Little Liars en The Vampire Diaries is nu gelukkig weer elke week een nieuwe aflevering. Bij TVD ben ik dus bij seizoen 6, en er gebeurt iets aan het begin, en je wacht dus al de hele tijd tot dat weer voorbij is, en gister, aan het einde van de aflevering is het na 15 afleveringen gelukkig weer opgelost. Nu ben ik alleen wel weer zo onwijs nieuwsgierig naar de volgende. Maar toch voelt het wel als een soort opluchting, zo van 'hehe, is dat probleem weer opgelost'. 

Vanochtend vooral opgeruimd, en in de middag met m'n moeder naar het bos geweest (+outfitfoto's gemaakt, yes, eindelijk, yes yes!). Voor de mensen die morgen weer naar school moeten: succes! En voor de rest: geniet van je vakantie!


Liefs,
Didem.

8 opmerkingen:

  1. Mijn vakantie begint net, yeah!

    X Miene

    mienestylee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit weer op school. Gelukkig kan ik in m'n tussenuurtje blogs lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so cute
    follow for follow?

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook vakantie:) En ik heb ook onwijs veel zin in de zomer, ook al vind ik de winter ook leuk haha. Fijne vakantie! Liefs<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat de zomer maar komen! En ik werk al dus heb geen vakantie gehad :( :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat je vakantie hebt! Ik heb door het afstuderen helaas helemaal geen vakantie :-(

    Geniet ervan meis! Je hebt het verdiend.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen