donderdag, januari 22

wishlist


Hi loves, deze keer deel ik met jullie mij wishlist. Heel veel dingen staan er al een lange tijd op, maar sommige zijn ook erg duur dus dat koop ik niet zo één twee drie. Dit keer 5 dingen die ik heel graag wil hebben. Kijken jullie met mij mee?



Okay, ik ga van boven naar beneden en dan van links naar rechts, get it? Het is een random volgorde, dus niet dat ik nummer één het liefste wil, en vijf het minste. Hier komt hij dan:

1. Céline bag. Ik vind één van de Céline Luggage Bag selectie mooi, zoals deze, maar de normale in wit bijv. vind ik ook heel mooi. Maar omdat ik weet dat ik deze binnenkort nog niet ga kopen, hoef ik ook nog niet een kleur te kiezen.

2. Essie 1 Blanc. Ik had een tijd geleden geschreven over een andere witte nagellak die dus erg slecht was, en iedereen raad Essie aan, dus wie weet als ik binnenkort in een drogisterij ben.

3. Daniel Wellington watch. Ik wil al heel lang een horloge (eigenlijk meerdere haha), want ik heb er geen één terwijl ik ze zo mooi vind. Plus ze zijn nuttig. 

4. Benefit Hoola Bronzer. Ik draag nog helemaal geen foundation, en dingen voor mijn gezicht. Maar als ik een keer een feest heb we ik dat wel graag doen, foundation, bronzer, highlighter, blush het hele pakket dus. Ik zag deze bronzer laatst bij een youtuber, en hij was echt heel mooi, alleen niet zo mooi als het prijskaartje voor een bronzer. Maar ik houd er gewoon van om als je ergens mee begint, goed te beginnen, en het dan te gaan opbouwen.

5. En dan last but not least, dit wil ik misschien wel het liefste: de Ikea Levanger spiegel 80x180. Wij hebben nergens in huis een spiegel waar je je hele lichaam kan zien, alleen in de badkamer en toilet de bovenkant van je lichaam. Ook ben ik gek op de vintage look, met zo'n mooie, antieke rand. Het is niet niks, want hij is honderd euro, dus het liefste zoek ik nog even verder. Maar hij staat wel ergens bovenaan in mijn gedachten.

En dan was hem weer, ik heb nog ontiegelijk veel andere dingen die ik wil (zoals een mooie camera), maar dit waren echt de grote, duurdere dingen (de meeste dan) die ik ook al een hele lange tijd wil. Wie weet op mijn verjaardag over een half jaar. 

Wat staat bovenaan jullie wishlist? Tell me in de comments!


Love,
Didem.


10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige wishlist! De Hoola bronzer staat ook nog op mijn wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ahh ja die wil ik ook zo graag hebben :)

      Love,
      Didem.

      Verwijderen
  3. Hele leuke wishlist! Ik wil ook nog een keer nagellak van Essie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! En ik wil graag zo'n polaroid printertje van de Urban Outfitters , waar je met een app op je gsm foto's mee kan afprinten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke whislist! Zo'n horloge is echt gaaf! Bij UO hebben ze ze ook met een wereldbol erop! *smiley met hartjesogen*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist!
    Mooie nagellak.
    Ik wil nog graag een mooie grijze nagellak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed meis. Die tas zou ik ook wel willen hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, ik kan me wel vinden in je wishlist! Vooral dat Daniel Wellington horloge, zó mooi! En een echt goede witte nagellak, daar ben ik ook nog naar op zoek. Ik hoorde dat de Hema ook een goede heeft, dus ik ga eerst daar maar eens kijken denk ik... Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen