vrijdag, januari 16

Movietime #1 Love, Rosie

Hi lovelies, omdat ik gek ben op het kijken van series en films, komt er nu een nieuwe categorie Movietime bij. Dit kan een film zijn uit de bioscoop, op tv etc. 





Deze keer Love, Rosie. Hij is 18 december in de Nederlandse bioscopen in première gegaan en nu nog in de bioscoop te zien. 
Love, Rosie gaat over Rosie Dunne (gespeeld door de enige echte veel te knappe Lily Collins) die beste vrienden is met Alex Stewart (gespeeld door Sam Claflin aka mijn celeb crush sinds de Hungergames 2). Een jongen-meisje vriendschap die dus best ingewikkeld kan zijn. Eigenlijk wil ik niet teveel zeggen, en vind ik dat je gewoon de trailer moet kijken. 

Misschien is het jullie niet opgevallen, maar hier in de officiële trailer hebben ze gewoon de voornaam van de hoofdspeelster verkeerd gespeld, yep, not so good. Ze schrijven Lilly ipv. Lily, ha! Amateurs!!!


Okay, op naar de cast. Ik zeg niet wie wie is in de film, alleen de naam van de acteurs van links naar rechts: Lily Laight-Tamsin Egerton-Suki Waterhouse-Sam Claflin-Lily Collins-Christian Cooke. Als je meer wilt weten moet je maar gewoon de acteurs googlen hehe.

My opinion: het heeft een leuk verhaal, maar is niet zo'n verhaal met bijzonder veel diepte en waar je iedereen na een tijd nog over hoort praten. Ook is het meer een jong-volwassenen film, ik zag geen volwassenen, en anders alleen met hun (klein)kinderen. Het was een film waar heel veel meisjes waren, en wat stelletjes. Ik raad hem aan, als je zo'n persoon bent dat houdt van een romantische comedy met een happy ending, maar als je op zoek bent naar een (volwassen) film met veel diepte, zou ik hem eerder afraden.

Wie dus meer wilt weten, moet even een bezoekje brengen aan de bioscoop of de trailer zien. Wat was de laatste film die jij hebt gezien? Zet het in de comments!


Love,
Didem.




10 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een hele leuke film:) Leuk artikel<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, ik ben zo benieuwd naar deze film!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had nog niet van deze film gehoord, maar klinkt leuk:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lijkt me een heerlijke film om te kijken op de bank met een lekker kopje thee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze wil ik ziiieeeeeen! Ik ga veel te weinig naar de bioscoop, maar vind die 'experiencie' gewoon zo leuk! Je hebt een leuke blog trouwens, haha
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa omg same! Dankje, lief van je ♥

      Love,
      Didem.

      Verwijderen
  6. Ik wil hem ook zo graag zien! Lijkt me echt een leuke film :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor hier zo veel leuks over. Ik wil hem zien :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor je mening! Wie weet ga ik hem eens kijken op een dag waarop ik geen zin heb in lastige films haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze film wil ik zoooo graag zien! Hij lijkt me onwijs gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen