zaterdag, januari 10

Love Actually - trends

Heyhey girls, alles goed vandaag? Ik ga het vandaag met jullie hebben over dingen die mij opvielen toen ik samen met mijn moeder zo'n geweldige feelgood movie keek: Love Actually! Het was stiekem wel de eerste keer dat ik hem helemaal van begin tot eind had gezien, maar ja, who cares right ?


De film is al best 'oud', hij is gemaakt in 2003, dus alweer 11/12 jaar geleden. Toen ik hem laatst zag, viel er mij meerdere dingen op. Trends van vroeger die uit zijn geweest en nu weer hun comeback maken. Lees maar mee om te zien wat mij is opgevallen.

Hoe langer ik keek, hoe meer ik erop begon te letten. Die kleine details die je nu ook weer ziet, maar 3/4 jaar geleden weer niet. Dat vind ik ook wel leuk aan een (iets) oudere film, je ziet dingen langzamerhand weer terugkomen.

1.  (Donker)Rode lipstick


2. Turtleneck (is Engels voor coltrui)

3. (Lang) Gebreid vest

4. Beanie

5. Ruiten blouse

6. Crop top

7. Duster coat

8. Off-the-shoulder top

9. De pantalon 

10. Fringes

11. Midden haarscheiding

12. (Links) Vollere wenkbrauwen

Je moet sommige natuurlijk wel met een tikkeltje zout nemen, maar ik vond het leuk om erover te schrijven.

Is dit jullie ooit opgevallen, van de trends, of überhaupt één van deze dingen? Zet het in de comments!


Love,
Didem.








8 opmerkingen:

  1. Leuk en origineel artikel! Ik vind het allemaal leuke trends :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha origineel! Het viel mij ook op dat er de laatste tijd veel trends zijn die we jaren geleden ook hadden ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja sommigen dingen waren mij ook al opgevallen. Alleen die van de middenscheiding donkerrode lipstick was ik even vergeten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk artikel:) Er komen nu echt weer veel dingen terug, dat was me nooit zo opgevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk artikel om te lezen, erg origineel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post en trends!

    http://modas-diva.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk artikel! Zo heb ik eigenlijk nog nooit naar een oudere film gekeken;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om op die manier naar een film te kijken! Altijd zo leuk om te zien dat trends weer terug komen :) Nooit wat weggooien dus! Haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen