dinsdag, januari 6

Lets work (together)

Heyhey, de tijd is gekomen, de vakantie is nu al officieel geëindigd, erger nog, het schoolleven is alweer officieel begonnen. Alhoewel ik gister studiemiddag had, en om 12.10 ipv. 15.10 uit was, komt mijn schoolritme langzaam maar zeker, nou ja, langzaam. Eigenlijk helemaal niet langzaam, want het voelt alsof het al lang is begonnen, weer terug. Ik zie het ook altijd als, maandag en dinsdag zijn het ergste, als je die overleeft hebt komt het goed. Want dan is het alweer woensdag, de dag voor donderdag en donderdag heb ik gym (wat ik heel leuk vind), en donderdag is de dag voor vrijdag en vrijdagmiddag is het weer weekend, hell yeah! Excuses voor mijn lange zinnen, ik schrijf gewoon op wat ik op dit moment denk, sorry, not sorry.

Hoe ik het zie is zo, de tijd tot de kerstvakantie is altijd het ergste vind ik. Als je dat dan weer hebt overleefd en de kerstvakantie is voorbij, is het maar zes of zeven weken en hebben we weer krokusvakantie (waar wel heel blij mee moeten zijn, want de meeste ouders hebben dat in ieder geval niet niet). Als de krokusvakantie voorbij is, ben ik steeds gemotiveerder, simpelweg omdat het weer fijner wordt, dingen beginnen te groeien en bloeien, en ik daar gewoon vrolijk van wordt. Ook is dat de tijd met vrije dagen als Pasen, Hemelvaart en Pinksteren, hiervan is Hemelvaart mijn favoriet (obviously), omdat je daarbij twee schooldagen mist, en bij de andere twee één. En dan is het weer meivakantie (ook al is dat nog voor Hemelvaart en Pinksteren, I know). En de mei-vakantie is de vakantie voor dé grote vakantie. Zo raak ik dus gemotiveerd om het jaar door te gaan. En hey, dit is hoe ik mijn jaar dan soort van aftel. Ik tel nooit letterlijk af, omdat het jaar dan weer langzamer gaat bij mij, maar zo tel ik wel af in mijn hoofd. 


Okay, even naar mijn vakantie. Ik heb mijn kamer geverfd van mintgroen naar wit, en ik vind dat ik het twee keer heb gedaan, omdat het twee (dikke) lagen nodig had, proud. Verder behalve met de feestdagen heb ik niet veel gedaan. Ik heb niet met vrienden afgesproken, omdat (a) we dan vaak naar de stad gaan en ik nu even wil sparen, en (b) omdat we dan vaak ook niet weten wat we moeten doen, en dan lig ik liever met een goed boek en een serie onder mijn warme deken in mijn bed. Verder had ik graag erg veel vooruit willen schrijven met bloggen, maar eigenlijk is dat er (bijna) niet van gekomen, terwijl ik verder ook niet echt kan zeggen dat ik heel druk was. Het was meer gewoon relaxen, serie's en films kijken, lezen en that's it (ik had voor de vakantie ook toetsweek, en was erg moe van school en zo en had de rust ook wel nodig).

En succes iedereen weer op school, probeer het positief in te zien, en dan is het weer voorbij voor je het weer, nou ja,bijna dan. Nou dit was even mijn gedachten op een rijtje, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Hoe was jullie vakantie? Rustig en ontspannen, of heb je juist allemaal avonturen beleefd? Tell me!


Love,
Didem.




2 opmerkingen:

  1. Wat handig dat je zo aftelt in je hoofd. Zou ik ook moeten doen, want zo is alles denk ik veel sneller voorbij en is het zo zomervakantie:) Ik heb zelf ook niet veel gedaan in de kerstvakantie. Leuk artikel! Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je je kamer hebt geverfd, ik houd van wit! :-D Zo'n vakantie gaat inderdaad snel. Ik kan niet wachten tot de zomer haha..

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen