woensdag, december 10

Winter Baby Maybelline

Afgelopen zondag zag ik dat bij Kruidvat een actie was van 1+1 gratis van Maybelline make-up. Toen heb ik met mijn vriendin meteen witte nagellak gekozen, die wilden we graag en vonden we leuk voor deze tijd van het jaar. We kwamen thuis en hebben hem meteen getest, kijk verder voor foto's en review. 




Excuses voor de verschrikkelijke slechte foto's, ik was bij een vriendin, het was avond en we hadden slecht licht. Helaas pindakaas. 

We kozen voor de Color Show collectie, kleur Winter Baby. Maar €3.99 en met de actie 1+1 gratis waren de twee nagellakjes samen €3.99 totaal.


Laat het lakken maar beginnen ladies...


Ooh god, wat een verschrikkelijk slechte nagellak. Na 5 lagen (en minstens anderhalf uur verder) kon je er nog steeds doorheen kijken. Erg jammer, had vooral wel iets beter verwacht van dit merk, maar helaas. Toen ik thuis kwam van mijn vriendin moest ik het er ook meteen weer afhalen, want het was helemaal verpest. 

nog even een foto van mijn snapchat haha

Ik geef hem als eindcijfer een 5, hij is niet heel duur (€3.99) maar had wel echt beter verwacht van Maybelline. Dat hij na 5 lagen nog steeds niet mooi is was erg jammer, maar nog een laag was zonde geweest, omdat het er dan alleen maar eerder af zou gaan. 

Nog een fijne dag vandaag!


Love,
Didem.

6 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat hij tegenvalt! Wit is wel een mooie kleur:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hij zo tegenvalt zeg! De lakjes van Maybelline vind ik sowieso erg tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze nagellak heb ik ook gehad, maar inderdaad jammer dat ie zo doorzichtig blijft! Ik gebruik nu een witte van Essie, een wereld van verschil!

    Love,

    Rowan


    Fashion, Beauty, Food & Lifestyle blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat hij niet zo goed werkt, vind het wel een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen