zaterdag, december 13

Inspiration #2



Hier is hij dan weer, het inspiration blog. Vandaag komen alle afbeeldingen van Pinterest, omdat ik daar zoveel leuke  en inspirerende foto's zag voor deze tijd van het jaar! Kijk gauw verder voor de rest van de foto's.

'Ik kan ook niet wachten tot het Kerst is!'

'Pinterest'

'Pinterest'

'Christmas in New York'

'die lieve kleine sterretjes'

'iets lichter dan mijn haarkleur'

'winterdecoraties'

'O.P.I.'

'Pinterest'

'bae'

'Pinterest'

'quote'

'trenchcoats'

'firework'

'prachtige oogmake-up'

'oh hello there, December'

'winter sweaters'

'kerstmarkt'

'who doesn't love Essie?'

'dear Santa, can you bring me here?'

'baby it's cold outside'

'love is in the air'

'cute diy'

'lights everywhere'

'Pinterest'

'time to get cozy'

'wil zelf graag zo'n kleed in het wit, prachtig en warm'

'Pinterest'

'Let is snow, let it snow, let it snow'

*Als er onder een foto Tumblr of Pinterest staat of zoiets, dan vind ik dat gewoon een typische Tumblr foto, en heb ik er niet echt een betekenis bij*

Zoals een paar misschien wel weten heb ik vanaf maandag toetsweek, aarghh. Toch kan ik het niet helpen om morgen met wat familie mee te gaan naar de kerstmarkt bij ons in de stad. Ik bedoel, ik loop niet echt achter of zoiets, en dit is maar één keer per jaar. 

Wie van jullie gaat/ging er allemaal naar een kerstmarkt dit jaar? Let me know!


Love,
Didem.




4 opmerkingen:

  1. Hele mooie afbeeldingen! Ik heb zooo ontzettend zin in kerst! Wij gaan ook met familie naar een kerstmarkt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke afbeeldingen! En je blog is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne inspiratie! Die OPI nails zijn pretty!

    BeantwoordenVerwijderen