donderdag, januari 1

Goodbye 2014, Hello 2015 + water challenge

bron
Hi loves, ja hoor het is freakin' 2015. Kunnen jullie het geloven? Ik niet in ieder geval, wow wat ging het jaar toch snel. Ik heb niet veel bijzondere dingen gedaan maar ben wel tevreden, heb leuke nieuwe vrienden moge maken, heb mijn kamer (gisteren) wit geverfd, typical Tumblr you know, en last but not least natuurlijk m'n blog dat ik ben begonnen!



Het is nu iets van 12 uur 's nachts, dus het vuurwerk is nu nog volop bezig, kijken jullie wel uit! En o, wat waren die oliebollen vandaag gister toch lekker. Ik kan niet wachten om dit jaar echt te beginnen, nieuwe voornemens, en ook nieuwe kansen. Ik zou zeggen, geniet ervan en laat het jouw jaar worden!



En om natuurlijk niet te vergeten, de challenge van de maand. Deze maand wil ik met jullie de water challenge doen. Water is zó ontzettend belangrijk. Je moet 8 glazen water per dag komen. Maar als ik niks heb wat mij daaraan herinnert, vergeet ik het zo en is de dag alweer om. Om dit jaar gezond te beginnen, beginnen we klein. Gewoon heel simpel; water drinken! 


En het is ook nog eens goed voor meerdere dingen tegelijk. Het is bijvoorbeeld goed voor je huid, vermindert je hongergevoel etc. Klik hier om nog een klein filmpje te zien voor de duidelijkheid. 

En dat was hem alweer, ik wens jullie een goed, gelukkig en gezond 2015 toe!


Love,
Didem.


6 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar! Wat een origineel 'voornemen', deze had ik nog niet eerder gehoord :-) In ieder geval wel een héél gezond voornemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar! Ik ga zeker ook meer water drinken. Soms vergeet ik het helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig nieuwjaar ♥ ik moet ook echt meer water gaan drinken.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig nieuwjaar! Ik moet denk ik ook meer water drinken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een gelukkig nieuwjaar! Ik vind water altijd wel lekker om te drinken! :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen