woensdag, december 24

Freeman Peel-Off Mask Grenade



Het is weer even tijd voor een maskertje, lekker verzorgend. Ik koos vandaag voor het Facial Revealing Peel-Off Mask Pomegranate (granaatappel). Benieuwd naar mijn mening? Lees gauw verder!




Hmm, als je natuurlijk de dop open doet, is het eerste wat je opmerkt wel de geur, heel erg zoet. Om eerlijk te zijn vind ik dat je ervan moet houden of niet. Ik vind het wel lekker ruiken, maar ben nou ook weer niet een fan.


Wat ik meteen al erg fijn vind, is dat het 5 tot 10 minuten is, ipv 15. Is toch wel even fijn als je een keer niet alle tijd hebt. Het zit met anti-oxidanten (o.a. tegen puistjes!) en zegt dat het op een milde wijze overtollig vet en vuil weghaalt en de huid reinigt. Klinkt niet verkeerd, toch?


Ze zeggen dus dat je het 5 tot 10 minuten kan laten zitten, en daarna als het droog is eraf kan pellen. Nou, na 10 minuten was het bij mij echt niet droog genoeg hoor. Het weghalen was een enorm gepulk van minstens 10 minuten. Er staat dat je het drie keer per week kan gebruiken, maar zelf doe ik altijd één keer in de week een masker. Als eindcijfer geef ik het een 7,5. Het eraf halen was een vervelend karweitje, maar verder voelde het wel verfrissend aan. Tip: ik ging eerst nog even mijn gezicht stomen, zodat de poriën meer waren geopend en dan het masker beter konden opnemen.  

Hij is in ieder geval bij de Kruidvat te koop voor €3,99 voor 150 ml.

Alvast fijne feestdagen  iedereen! Hebben jullie nog bijzondere plannen?


Love,
Didem.

6 opmerkingen:

  1. Fijne review! Jammer dat het er af halen een heel werkje was, maar fijn dat ie verder goed werkt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superhandig dat er iets in zit tegen puistjes! Wel jammer dat het er moeilijk af ging. Je hebt echt hele mooie foto's gemaakt! Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Lijkt mij wel een fijn product.

    Merry Christmas!

    xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat hij nog niet volledig droog was. Ik kan zelf niet zo goed tegen peel-off maskers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Ik heb zelf ook een masker van dit merk, een blauw masker met dode zee-extracten. Hij werkt echt ontzettend goed! Ik ga zeker even bij Kruidvat kijken voor de andere maskers.

    BeantwoordenVerwijderen