woensdag, november 19

Rituals smooth operator lip balm


Rituals? Jaaa Rituals. Toen ik dit een tijd terug van iemand kreeg voor mijn verjaardag was ik erg happy. Ik geef toe, ik heb wel al meerdere lipbalsems, maar toch is er wel iets aan deze wat mijn aandacht trekt.



Hij ziet er namelijk helemaal niet zo vettig uit, wat ik heel erg fijn vind, omdat ik van vettige lipbalsems (zoals babylips; been there, done that.) rond mijn mond meer onzuiverheden krijg, wat ik natuurlijk helemaal niet wil. Dus dan heb ik liever droge lippen dan meer onzuiverheden. Natuurlijk is dit nu gewoon een oordeel, en moet ik hem ook nog gaan testen.


De verpakking vind ik er echt heel erg leuk uit zien, typisch Rituals, met al die vormen en de kleurencombinatie met blauw. De lipbalsem zelf is van een soort metaal denk ik, hij voelt zwaar en van erg goede kwaliteit (zeker geen plastic).


De verpakking zegt over het lipbalsem: 'Helps to repair and protect the lips in all weather conditions. Perfect for dry lips' oftewel; het helpt de lippen te 'repareren' en beschermen bij elk weer. Perfect voor droge lippen. Het bevat o.a. SPF 15, vitamine E, Eucalyptus, dat is iets van een boom/plantensoort en heeft een 'broad spectrum' oftewel; een breed werkingsgebied.


En dan gaan we hem testen, ik heb hem drie dagen gebruikt en heb iets meer onzuiverheden gekregen dan normaal. Maar al met al ben ik er wel erg tevreden mee.



Love,
Didem.

10 opmerkingen: