maandag, december 1

Challenge #2 Happy days

Zoals beloofd, deel ik elke maand een challenge met jullie. Ben benieuwd wat jullie van deze vinden. Zoals jullie aan de titel al kunnen lezen heeft het iets te maken met blij/vrolijk zijn. Enjoy!


Ik wil deze maand de happy days challenge doen (en dan 30 dagen). De bedoeling is dat je elke dag zoveel dagen lang een foto maakt van iets wat je blij maakt. Dat kan je lieve huisdier zijn, die ene tas waar je zo lang voor hebt gespaard en die je eindelijk hebt, of die ene Starbucks waar jij altijd zo blij van wordt. 



Het idee hierachter is dat je meer gaat geven om juist die kleine dingetjes die we tegenwoordig als normaal zien, maar waar we juist heel blij mee moeten zijn. Ik hoop dat we allemaal als het nieuwe jaar begint kleinere dingen ook meer gaan waarderen. Ik vond dit dan ook wel een mooie challenge voor de laatste maand van het jaar.


Ik kwam onderweg, tijdens het schrijven van deze blogpost, een quote tegen van de film The Vow. Ik vind het zelf een hele mooie film (en ook nog eens met Channing Tatum, hehe), dus ik heb even de trailer voor jullie hierboven voor wie de film niet kent of nog niet heeft gezien. 


Love,
Didem.

3 opmerkingen: